Hipp hopp topp, nej!

Hejhej :)

Hipp, hopp, topp?
Nej, snarare tvärt om. Helt slut.
Varit helt borta i skallen idag, som om jag inte sovit något.
Färskvaror idag var segt och jag var inte på topp.
Svenskan var som vanligt, hemsk. Fått en ganska så stor uppgift redan nu.
Vill välja bort svenskan, sa det i morse till mamma men vi får se.

Efter skolan så gick jag och köpte simkort 10ggr som håller i ett år, as bra :D
Simmade på en gång, simmade i en timme, satt i ångbastun en stund, somnade nästan.
Efter det så vart det en varm dusch och torka i bastun. Jätte skönt.

Nackdelen är att man blir väldigt hungrig och trött efteråt.
Jag köpte en ask vindruvor och lite bigarråer och lite nötter. Asgott att mumsa på, på bussen hem.
Sparade massatill ikväll också :D
Jag och mamma äter fruktsallad istället för något sött framför tv:n.
Igår så vart det äpple och vindruvor med linfrön.

Nu så ska jag plugga en massa, sen övningköra och senare plugga igen. suck!

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Ahlin

Usch, måndagar.. själv somnade man när man kom hem och vaknade runt halv tio...så nu ska jag leta upp någe att äta..underbart..

2009-08-24 @ 21:57:47
Postat av: Pernilla

hihi tack så mycket :)

2009-08-25 @ 20:31:22
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: fanny

Mysigt !

vi kan simma nån gång tsm här i Österby oxå, jättemysigt på vinternmornarna då dom har tända ljus :)

puss Lina !

saknar dig <3

2009-08-25 @ 21:55:09
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/
Postat av: zarah

lät som min första dag på jobbet. ska du plugga vidare sen och om det är svenska a så välj inte bort det. då får du plugga upp det sen.

din bror vinkar massor

2009-08-25 @ 23:17:06
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0