Min måndag!

Hejhej :)

Idag så vaknade jag och Filip upp hemma i Gunsta.
Fixade lite snabbt hemma med tvätten sen åkte vi mot stan :)
Mamma, henry och wille var på willes nya dagis så därför hittade vi på något själva.

Vi åkte till Gränby, filip skulle kolla på skor, och jag skulle kolla på tavlor/tavla till mitt rum :D
Filip hittade ett par fina svarta skor, jag köpte ett parsvarta  tyg skor som jag redan har röda.
Tyvärr så var tavlorna jätte dyra som jag ville ha, vi åkte vidare till Ikea istället.
Där hittade vi en jättefin stor tavla på en mangnolia i svartvit som vi tänkte köpa, priset på tavlan var lite oklart, det stod olika priser på flera ställen.
Vi bestämde oss för att åka tillbaka en annan dag, då har vi med oss vårat presentkort också!

Just nu i denna stund så sitter jag i soffan nere i källaren.
KOm precis hem ifrån en lång gångpromenad med Bamse, - hunden :D
Vi följde med filip och janne till Film där dom har fotbollsträning idag, så gick jag och bamse hem där ifrån, ca; 4km.
Jätte skönt, varmt men skönt.
Nu så sover bamse som en stock uppe, han drack typ en liter och somnade sen bums.

Första gången jag såg en Utter ute i det fria, tyvärr inte en levande Utter, men, men ändå :D

Jag hade tänkt att plocka lite blommor, såg en massa blåklockor som jag tänkte plocka, men det var så mycket mygg så varken jag eller bamse ville stanna till, därför får det duga med en fin bild på blåklockor istället :)

Nu så ska jag duscha och sen plugga lite och göra några test på internet.

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0