Uppdatering :D

Hejhej :)

Här kommer ett LÅNGT blogg-inlägg.
ALLA bilder som jag ej kunnat ladda upp, dom laddas upp NU!!
Bilder ifrån semestern, eldfesten och vanliga bilder också :D

Skriver lite under varje bild, så just du hänger med :D


Detta är bilder ifrån rummet som jag har gjort om nu, tavlan som ska sitta ovanför sängen, överkastet, ljus-staken


Bilder ifrån semestern i Söderfors med familjen, till vänster så leker wille i tältet där jag och petra sov, petra och wille lekte med willes armpuffar, wille läser min och hans favorit bok - Pricken

ELDFESTEN!!

Från vänster så sitter fanny och annica i tältet hos anton och katarina på kfräftskivan som hölls innan eldfesten. Lyktorna som hänger i taket gjorde anton och katarina inför kräftskivan, jättefina och fiffiga. Till höger så sitter vi alla på våra platser, redo för lördagens eldfest-show.


Tvillingarna Rongedal var på eldfesten på sönagens eldfest-show. Jätte bra var dom!!!


Fackelsimmarnas uppvisning, riktigt fin i mörkret.


Fina saker som lyser upp i vattnet under showens gång, fontäner, ljus/lysen. I bakgrunden ser man en båt som glider fram, jätte fin med många ljus.


En gondol är också med i showen, på lördagen så kan nygifta eller nyförlovade åka den, dom får champagne och får sitta på en bänk ute på bryggan och se det vackra fyrverkeriet i slutet at showen. På söndagen så är det äldre par som kanske varit gifta länge och har bröllops jubileum. Jätte fint!!

Hoppas du blir sugen när du ser dessa bilder, det är skit härligt att se!!
Andra helgen i augusti faller detta in.

Byebye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som ni haft en toppen helg.

Det blir nog Eldfesten nästa år...;-)



Puss//mamma

2009-08-10 @ 21:16:43
Postat av: Pernilla

Hej :) tack!



Ja jag får nästan göra det om jag inte vågar ringa snart :)



Kramar

2009-08-10 @ 23:01:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0