Din och min dag idag älskling <3

Hejhej :)

Idag är det den 18/12 - 09, det betyder att vi varit ihop i ett år och åtta månader, förlovade har vi varit åtta månader :) Tiden går så otroligt fort när man är kär och har någon att älska och leva med.
Jag mår riktigt bra, fast jag kanske inte visar det så ofta :P


Idag så är det fredag.
Vi är lediga ifrån skolan, skönt.
Jag och filip bestämde oss för att ta med oss wille hem till filip.
Vi tänkte att henry och mamma kunde få lite lugnt och ro, och hinna göra sånt som måste göras innan jul.

Måndag och tisdag är vi också lediga, det betyder att jag och filip äntligen har jullov nu :D
Filip åker till Ockelbo på måndag och därför vart det shopping idag.
Var tvungen att fixa dom sista julklapparna eftersom dom ska med filip upp dit.
Allt vart klart idag och jag har fixat den fina ljusskålen med ljus, hjärta och kanel som may och janne ska få utav mig :)
På söndag kommer mamma och henry hem hit till österby för fika och så. 
Då hämtar dom wille också :)

Idag klev vi upp omkring kl 7.30 för att ta wille då mamma åkte till jobbet.
Sen väntade vi till kl 9.00 då vi åkte till 4h-gården vid gränby.
Vi kollade på hästarna, getterna och kaninerna. Alla andra djuren var det stängt om.
Sen vart det gränby :)
Jag sprang runt en kvart sen var jag klar! Rekord!!
Jag visste vad jag skulle ha så det var bara att fixa det och sen åka mot österbybruk.

När vi kom hit så bytte vi om, klädde på oss mera kläder.
Filip gick upp på vinden och letade fram allt dom hade som vi kunde åka med i snöbacken.
Vi tog en pulka som vi hittade och gick mot bageriet.
Fikade lite och sa hej, pratade massa och gick sen hem igen.

Nu sitter vi i källaren, värmer oss med en brasa och kollar på film.
Wille har fått lite pannkakor och snart så somnar han nog en sväng.

Om någon timme så ska vi åka upp och handla mat.
Ikväll blir det nog stuvade makaroner och köttbullar.
Chips och lite godis för att kunna mysa i källaren sen :)

Nu ska jag kolla på filmen och få wille att sova en sväng.
Sen ska jag skriva en inköpslista.

Puss och kram <

Johanna - Örhängena har jag på mig idag, ortoligt fina, tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0