Lars Winnerbäck, vilken människa <3

Lars Winnerbäck är underbar.
Nu har jag fått upp ögonen för honom, längtar till sommaren då nästa turné är.

Han är grym.
Igår såg han faktiskt ganska så bra ut,
han är grym på att sjunga och spela.

Hela golvet gungade när folket hoppade och skrek igår.
Så häftigt, man behövde inte hoppa för man gungade upp och ner så mycket ändå!
Vi var alla röda om händerna efter alla applåder och det sved om dom.
Ingen hörsel hade man heller och ont i halsen efter allt skrik.
Min underläpp sved efter alla busvisslingar.


Vi stod riktigt långt fram, vi stod kanske 2 meter ifrån räcket och Lars.
Man ville inte att det skulle sluta.
Allt försvann, all stress, all oro och skit försvann just för stunden.
Det var så högt så man kunde ändå inte tänka.
Skönt, alldeles underbart.

Idag vart jag och filip hemma.
Jag bestämde mig igår för att stanna hemma.
Filip kom inte upp i morse när klockan ringde så han stannade hemma han också.
Började morgonen med att duscha.
Åt frukost i bageriet och sen köpte vi en film på Konsum.
Flickan som lekte med elden.
Asbra film :)

Jag har hållt på med ett projekt under dagen.
Rensat deras tvättstuga och tvätta all tvätt.
Sånt tycker jag om, fixa och dona tills det är borta, tomt och städat.
Sådant kan jag pyssla med länge.
Har kanske tre stycken maskiner kvar.
Har vikt tvätt och burit tvätt till vardera rummet där det ska vara :)

Ska kanske handla och fixa, om inte May gör det.
Vi ska äta lasagne och sen blir det mys i källaren till Idol.
May tänkte köpa godis, chips och dipp :)

Nu ska jag kolla tvättstugan, maskinen och torktumlaren.
Sen ska jag kolla vad filip pysslar med, han fyller upp tunnan med vatten.
Då kanske vi kan bada i den snart.

Pusspuss, bye.

Ska ringa till mamma om några timmar, småprata lite och så.
Prata om nyår och lite planer så.
Jag älskar min mamma<3



Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Kul att ni hade bra igår kväll...:-)



Hoppas ni får en bra helg...



Puss puss älskar dig...//mamma

2009-12-04 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0