Lördagkväll .

Hejhej :)

Jösses vilken Lördag,
Ja, vart ska jag börja :D

Det vart bada tunna för barnen och dom "stora barnen" - cilla, janne mfl.
Jag badade inte eftersom jag fortfarande har urinvägsinfektion.
Tunnan var uppe vid sträcken 40 grader då dom skulle bada.
Var lite för varmt så jag fick stå där med slangen och ha i lite kall vatten.

Vi åt gott, drack mycket alkohol och läsk för vissa, spelade spel och delade ut julklapparna.
Fina och roliga julklappar.

Vi spelade "Med andra ord".
Adde var tjej, han var med oss.
Ollonborre, stånd - det hade jag senast i morse, han har inte alla muffins i muffinsformarna m.m.
Asroliga människor och mycket roligt att skratta åt.

Mycket snack.
Hjälpte Karro med personliga råd och plattade hennes hår.
Pratade med Cilla ute i 20min och letade igenom en volvo efter ett bankomatkort som försvunnit och massa mer.
Blir mycket man får göra om man är nykter.
Hjälpa folk, lyssna på folk och massor av mera .

Jag och filip gick och la oss kl: 02.00.
Tidigt om man gämför med dom andra som gick och la sig omkring 04.00.
  Jag måste ju vara pigg för jag ska till mormor strax. + att jag var nykter och då har man inget i sig som håller en vaken.
 
Som sagt, jag hade en skit rolig kväll och tack allihopa som var med och genomförde den.
Barnen, cilla, henke, may, janne, filip, fanny, lin;orna, emma, adde, stina, fredrik, jossan, jackob, nathalie, johanna, jempa, benny, karro . (Säger förlåt om jag glömt någon)

Puss och kram <3
Skriver senare igen då jag varit hos mormor och arne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0