Nu kommer uppdateringen :D

Hejhej , nu kommer äntligen allt! :)

Vi börjar med Julafton tycker jag;
Julafton var hos pappa i år.
Varje år på julaftonsmorgonen så äter vi frukost ihop. Hela familjen.
Jag och Petra hade ställt alarm på mobilerna för att kunna komma upp.
Sen efter frukosten så delade vi ut några julklappar.
Resten sparde vi till dagen efter eftersom då firar vi jul med mamma och släkten på den sidan.
Lite tårar vart det eftersom jag beställt ett mycket fint halsband till mamma.
Halsband med tre berlocker som det står namn på, Lina på en, Petra och Wiljam.
Sen hänger dom i en ring där det stod: Vi älskar dig.



Innan vi la alla julklapparna under granen :)



Klart, jätte fint och mysigt
Blev massor av flera julklappar sen då familjen forslund och hela släkten kom med sina.

Några timmar senare så åkte jag och petra till pappa.
Bilen full med paket, kryckor och oss så klart :)
Mycket skratt, var jätteroligt att träffa bröderna och deras flickvänner igen.
Saknar Robert jämt, vi hinner aldrig att ses.
Måste ta och åka hem till Robert och Zarah för att se vart och hur dom bor :)
Har inte kunnat göra det tidigare.



Robert och Zarah hade med sin underbart stora söta hund Andy, love him :)
Myste med honom ett tag innan jag och petra åkte hemåt.

Juldagen firade vi hos mamma.
Tretton stycken vart vi.
Vi dukade upp i vardagsrummet och det vart jätte bra och fint :D
Alla kom, vi åt och hade trevligt.
Jag vart tomte i år igen, utvald utan argument.
Mormor visade vart masken och kläderna låg.
Wille klarade av att gå fram till tomten i år, kramade tomten också och tog emot sina julklappar, framsteg :)
Nästa år kanske han sitter i knät, hoppas!
  När jag stod ute och bytte om så kom grannarna, dom var ute och gick med hunden. Konstiga blickar fick jag och skratt. Tomten kommer ju på julafton, inte juldagen. Förklarade lite snabbt och dom tyckte att tomten såg bra ut :)




Wille fick jättefina julklappar, han fick en stor kran som hans bästa kompis har, wille lekte med den då dom var där sist och hade jätte roligt. Den satte vi upp på kvällen och han lekte och lekte :)




Han fick också sin efterlängtade discolampa!
Dom har en sån på dagis och wille har visat den många gånger och sagt att just en sån vill han ha när han fyller år.
Dagen efter så dansade vi och lyssnade på musik medans den snurrade :D

På juldagen så klädde jag wille och fixade jag hans hår.
Jag fixade en jätte fin tuppkam men han tyckte att han var ful.
Han ruffsade till sitt hår och var ändå jätte söt, här kommer bilder :)



Lite fixad i håret var han ändå :)
Viktigaste var att han tyckte att han var fin, vilket han verkligen var.
Underbart söt <3



Gullunge som blir så söt på bild <3



<3

Nu har jag visat alla bilder jag hade iaf, glömde totalt bort att knäppa kort.
Fick några iaf :D, det bästa är i minnet .

I julklapp fick jag t.ex:

- Min underbara fina mobil T700 svart/röd
- Hängsmycke / guldhjärta
- Snö smycken / Örhängen och armband
- Jätte fina och mysiga pyjamasbyxor
- Tofflor
- Läppglans i underbara dofter
- Strump-tofflor
- Kläder
- Underkläder
- Presentkort på IKEA
- Pengar
- Köksassistans ifrån underbara mormor
- Plätthjärn i teflon och ett i gjutjärn
- Hårprodukter
- Sex and the city säsong 1 - 2
- Astrid Lindgrens filmer

Har alla julklapparna hemma och har inte riktigt 100 koll på vad jag har, eller jag kommer lixom inte ihåg allt.
Tack allihopa, älskar er,

Puss <3

Planera, planera, nyårsafton närmar sig och gästerna ska bli nöjda :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss puss...tack för alla julklappar...:-)



Älskar dig och vi ses i morgon.



mamma

2009-12-27 @ 18:21:38
Postat av: fanny

Söta Wille :D

2009-12-27 @ 22:36:58
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Hej :)

Ja det hoppas jag också !

Ser framemot år 2010.

Kram. <3

2009-12-27 @ 22:39:10
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0