Sista dagan innan ny vecka

Hejhej :)

Har kommit hem ifrån mormor och arne för några timmar sen.
Åt något kycklingknyte, lite paj och sallad nyss, lite kvällsmat.

Det var mysigt och trevligt i storvreta.
Jag kom dit lite efter kl 13.00 och alla andra kom 14.00.
Vi hann prata lite och jag kunde hjälpa mormor och arne i köket.

Det vart paj, bröd, sallad och massa gott.
Efterrätt vart det också men kunde inte ta något.
Mår fortfarande inge bra.
Hjälpte till att plocka undan och diskade lite så mormor/arne slapp göra det sen på kvällen.

Nu sitter jag i källaren, kollar på en as dålig svensk thriller men nu bytte jag och kollar istället på Bam Margera.
Filip ska strax stänga på Konsum och komma hem.
Jag har tänt lite ljus och planerat veckan och försökt andas lite.

Nu ska jag stänga av datan och hämta min kudde och kanske täcket också och bädda ner mig i soffan.
Är så grymt jävla trött.

Bye, puss <3

Kommentarer
Postat av: ellen

Tjo! Jodå, det har jag :P

Dock är den nog inte så intressant, haha!

2009-12-14 @ 17:07:46
URL: http://ellensv.blogg.se/
Postat av: Elmina

Kolla in mitt senaste inlägg, "saker jag aldrig

skulle göra" & gör samma lista på din blogg om

du har lust, ha en fortsatt underbar dag :)

2009-12-14 @ 19:20:44
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0