Söndag ,

Hejhej :)

Idag har allt varit bara bra,
Idag så har vi åkt lite pulka, byggt grotta och hoppat studsmatta i snön :D

Mamma och Henry kom hit vid 14.00.
Det var jätte mysigt, vi hade alla ljusen tända och vi satt i finrummet och pratade i någon timme :)
Wille kramade alla när han skulle åka, men bara jag, filip och fanny fick pussar.
Han är så söt så <3
Allt har bara gått bra med att ha honom här, han är så glad och snäll.

Efter dom åkte hemåt Gunsta så åkte jag och filip lite snöskoter :)
Roligt, vi åkte i skogen och lite överallt.

Just nu så sitter vi i källaren och kollar på Eva & Adam när dom är små alltså.
Så roligt att se dom när dom är så "små" :D

Om någon timme så får vi besök igen.
Då kommer Anton, Katarina, Anna och Markus.
Familjen Lundgren ska byta julklappar idag och sen så ska vi äta mat.
Potatisgratäng och fläskfilé.
Anton och Katarina har hjälpt Anna/Markus med deras flytt så dom är hungriga :D

Ikväll blir det bara myspys, filip åker ju i morgon.

Nu ska jag fixa det sista lilla pysslet med filips julklappar :)
Skriva ett kort och så,

Puss och kram <3

I morgon, hemma blir det till att slå in julklappar, göra knäck, kanske baka annat också och fixa.
Städa mitt rum och sådant liknande.
Tisdagen blir till att fixa inför julen. Göra det som mamma säger till mig att göra, får skriva en lista :)

Bye <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Puss puss tack för idag - var mycket mysigt.



Jag missade att du/Filip oxå fick puss...skrev att Wille hittat en ny vän i Fanny och att hon fick puss enbart - jag får ändra det i bloggen..;-)



Nu ska jag kasta mig i säng...skönt bara två dagar kvar att jobba...:-)

2009-12-20 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0