God morgon, god morgon :)

Hejhej :)

Sitter ensam här, petra och tommy sover som stockar.
Jag har passat på att läsa folks bloggar. Började så klart med Pernillas, för att se hur det går med lilla Jonas :D
Han är grymt söt!

Jag ska strax ta in tvätten och bädda rent i mammas och henrys säng, sen ska jag kolla posten och fixa disken m.m.
Äntligen så kommer familjen hem, saknat dom. Saknat lillebror mest tror jag :D Mamma och jag har ändå haft kontakt så det har gått bra <3

I torsdags kom farmor och hälsade på hos mig på Maxi när jag jobbade. Var skönt att få se att farmor mår bra :)
Ska försöka åka till henne någonting.
Hon tyckte ringarna var jättefina och vackra, hon frågade också när giftermålet blir och när hon kan få barnbarnsbarn :D
Hon är gullig hon.
Jag sa det att jag vill plugga färdigt, flytta hemifrån, få jobb, resa och lite sånt först men det kommer sen :D ..

Idag är det Filips och Min dag, vi firar att vi varit tillsammans i 1år och 3månader och så har vi varit förlovade i 3månader :D , tiden går så fort, den bara rinner iväg.

I morgon ska vi fira mig, på måndag blir jag 19år :D
Satt och funderade igår, jag har fan lust att åka utomlands när jag fyller 20år :)

Den 18augusti fyller kevin 20år, hans mamma Lena ringde mig igår. Dom ska överraska honom med att hyra ett ställe och sånt då. Hon och hans två bröder ska överraska honom. Hon ville att jag skulle komma upp då. Men jag lovade ingenting. Hon förstod eftersom hon vet att jag har Filip, är lycklig och förlovad :D

Nu ska jag nog ta och kolla lite på tatueringar, ska nog tatuera mig snart igen, efter sommaren. Följer nog med pappa när han ska tatuera sig så kanske jag kan bli det när dom är klara med pappa :)
Jag ska skriva Lina någonstanns på kroppen, någon som har ett förslag om var någonstanns?

Pusspuss <3

Nu ska jag städa och plocka det sista :D

På måndag så blir det nog Mc'donalds för min och moas del som lunch eller något ifrån bageriet som ligger breve. Vi måste ju äta något speciellt tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0