Söndag

Hejhej :)

Idag så ska jag firas med mammas släkt, vi är inte så många men ändå :D

Jag har precis kommit hem ifrån Maxi, jag, mamma, henry och wille åkte dit för att hämta tårtan, jag övningskörde :)
Filip ska strax åka hem, han ska förbi Ikea en snabbis och sen hem och jobba. Synd att han ej kan vara med hos oss.

I morgon så är det min dag! :D
Tyvärr så jobbar jag men det blir nog bra ändå :)
Efter jobbet ska jag ut till Österbybruk, hem till filip och hans familj. Vi ska fira mig lite. Filip har redan sagt att det blir tårta, han har förstört överraskningen :P ..
Sen så på tisdag blir det upp tidigt och åka in till stan igen, men tack och lov så kan jag åka bussen in hela vägen så jag kan lyssna på musik och sova :D

När vi var på Maxi så köpte jag och mamma skor på rea:n. Skit fina skor.
Jag fick mina som en tidig present. Skit fina och lite små sexiga kanske :D , högklackade. Riktigt sköna att gå i :)

Nu ska jag pussa en massa på min älskling innan han ska bege sig hem ut på landet igen :P , haha.

Pusspuss<3

Skriver senare då jag vet hur min "tidiga födelsedag" blev och vad jag fick i present :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0