Torsdag idag

Hejhej :)

Hoppas ni har det bra allihopa som läser min blogg :D

Jag och Filip skjutsade May, Janne och Fanny till tåget igår morse. Dom ska till Göteborg.
Fick sms av May igår kväll då hade dom kollat in Göteborg och väntade på båten ..
I morse skrev dom och idag ska dom till Liseberg.
I morgon så kommer dom hem, i morgon kväll. Filip ska nog hämta dom i stan.

Igår så grillade vi kött, haullomi, champinjoner, paprika och bröd med vitlöks-smör, och så gjorde vi potatisklyftor. Blev mat kvar så idag så blir det god lunch :)

Idag så vaknade vi tidigt av Bamse, han satt i sängen och puttade på oss kl 7 i morse då han ville ha mat, någon timme senare så ville han gå promenad :)

Ikväll så ska filip träna fotbo.ll i Film så det blir köttbullar och stuvade makaroner till middag :)

I morgon jobbar filip ifrån kl 9.00 - 14.00 så det blir jag och bamse här hemma.
Jag ska dammsuga lite och sånt då ..

Nu ska jag ta och läsa mammas blogg på familjeliv.se - Stora storken heter hon.
Dom har en semesterblogg där som är rolig att följa :D

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej igen!



Hade det jätte bra och min lilla Jonas är sötast :D



Nej det har inte hänt något nydligen, men massa skit förr... :(



Kram

2009-07-30 @ 11:40:00
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Elmina

Okej, såg din kommentar först nu ..

Hur hittade du min blogg då?

2009-08-04 @ 17:42:18
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0