Uppdatering av livet :)

Hejhej :)

Har inte skrivit på två dagar. Men vad ska man skriva när varje dag ser likadan ut :P haha.
Igår så fick jag och moa fin, fin beröm av Mattias. Vi gjorde det så fint i hyllorna så han blev alldeles rörd :'D
Idag så fick vi säga godmorgon till Mattias och Razhanai på fotona som sitter uppe på väggen där vi byter om för dom var lediga idag - tråkigt!

Man träffar nya kunder varje dag,det är riktigt roligt faktiskt.
Det märks på både mig och moa att vi börjar att hitta mera i butiken nu på kolonial-avdelningen där vi jobbar :)

Idag så träffade vi Anders och Sanna på Maxi, dom handlade.
Var skojj att se dom :D

Just nu i denna stund så kollar moa på tv, pia har en kladdkaka i mokron och damsuger just nu, ove tror jag läser tidningen i köket.

I morgon så ska jag och filip ha myspys hemma själva eftersom petra tydligen ska till Tommy.
Jag och filip ska äta fondy med bakpotatis och skagenröra :D , en favorit!

Ska fixa det till familjen sen snart igen oxå, saknar min familj som är ute med husvagnen <3
Men jag mår bättre av att veta att dom har det bra, vilket dom har :)

Henry och wille hade badat i havet igrå tror jag att det var, och idag har dom haft fint väder.

Jag sitter och funderar på vad jag och filip ska hitta på när vi slutat jobbat och innan skolan börjar igen. Jag vill göra något, typ åka till Gotland, åka kryssning eller något. Kanske åka efter mamma och henry, tälta eller vad som helst :)

Pusspuss, hade bäst<3
Snart ska vi fika med varm kladdkaka tror jag , mums!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ååh tack så jätte mycket :D

Tror att Kim hälsar tillbaka också.

Det är super roligt!

2009-07-10 @ 18:59:52
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: MAmma Ann

Hoppas "kladdkakan" smakade gott....:-)



SAknar dig och syster din mycket...



Puss puss //mamma

2009-07-10 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0