Söndag

Hej hej :)

Varit massor som hänt och ingenting.
Så fort det är lugnt så ringer mobilen, eller ett sms plingar till eller så är dagarna fullt planerade sens tidigare ..
 
Torsdag var vi till skolan, sovmorgon och prov framför oss. Svenska provet gick bra - trodde jag!
Hanna rättade provet på en gång efter lektionen så vi fick veta då.
19 poäng var G-gränsen, jag fick då såklart 17 poäng. IG/omprov.
Fast jag visste vad jag hade blandat ihop och sa det innan jag fick se provet så fick jag ändå inga poäng.
Jag måste göra om nu på tisdag, då vi är lediga. Skit kul. Jag lär vara den ända ifrån klassen som sitter där då.

Fredag - Studenten :D
Jag, filip och fanny åkte in vid 11 - tiden för att gå på Josefines student :D
Vi åkte först till Gränby, fanny skulle köpa en klänning och vi skulle fixa ett presentkort till Jossan.
Sen åkte vi emot Ekebygymnasiet för att hurra på Jossan när dom rusar ut ifrån skolan för den sista gången.
Dom var så fina!! Speciellt Jossan :)
Efter vi kollat på Jossan så åkte vi och åt mat, sen skulle Fanny ta hål i öronen :D!!
Jag och filip följde med fanny in.
Hon valde jätte söta örhängen och tog hål. Det gick jätte fort.
Pistolen som lät skit högt när jag tog hål i öronen är nu utbytt :) , det var en grej som man tröck med handen så åker det snabbt in i örat. hur enkelt som helt och inget högt "pang". Skitbra!

Fredag eftermiddag/kväll åkte jag och filip till pappa i Knivsta. Vi skulle grilla där, robert, zarah och benny kom för att grilla med oss. Skitskojj :D
Roligt att lyssna på fylle-historier , skulle lugnt vilja vara med någon gång + se hur ni bor.

Lördag
Marknad i Långhundra, jag köpte ett armband, godis och så köpte vi en födelsedagspresent till May som fyller snart.
Sen åkte vi hem till österby igen.
Grillning med en massa roliga och underbara människor .. cyklade hem efter midnatt och duschade. Kollade lite på tv och sen dags att sova :D

Söndag
Idag har vi helt enkelt inte gjort någonting.
Jag har pluggat, Massor. Flera prov har jag gjort på internet och läst. Närmar sig snart!
Skönt att det börjar att bli grönt i provs-tabellen.

Jenny ringde idag, angående kevin. Hon talade in ett meddelande.
Kevin kommer nog snart att få komma hem.
Jag måste ta och åka upp strax till Gävle innan han åker hem. Vill inte dit om han hunnit hem, slutade ej så bra sist.
Kevin jag och hans mamma kommer inte alltid överens.
Måste tänka ut någon dag jag kan åka.
Har lixom inte tid nu. Går ut skolan på Fredag och snart är det provskrivning och uppkörning så det måste jag lägga all min tid på just nu ..
Kanske kan övningköra till Gävle? - två flugor i en smäll.

Hade bäst, kom gärna med råd eller fina kommentarer :D

Fortfarande ingen som ska till Gävle? Shoppa kanske eller något annat som lockar i Gävle för några timmar?

Puss<3

Kommentarer
Postat av: ida

vart någonstans i knivsta bor din pappa?

2009-06-10 @ 16:50:34
Postat av: Svar till Ida

Hej Ida , pappa bor utanför knivsta. mot norrtälje . han bor i ett stort vitt hus på vänstra sidan innan man kommer fram till Långhundra .

2009-06-10 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0