Idag är det lördag :)

Hejhej :)

Jadu, vad ska man säga. Sist jag skrev var i onsdags, och det finns massor att srkiva och berätta om .. haha

Valborg blev underbart skojj!!
Haha, Pontus och jag triggar verkligen varandra till att dricka, smällen fick vi dagen efter men det var det faan värt :'D
Vi grillade, vart jätte god mat. Mest tack vare Filip .. hoppas jag hjälpte till lite iaf?!
Vi satt nere vid brasan med alla underbara människor, flera stycken utav filips grannar, susanne och jonas, fanny och henner gäng :D m.m.
Hade så skojj!!
Vi måste göra om detta snart igen<3

Jag hade det så roligt, sing star, brasan, maten, drycken, ALLT!
Kommer aldrig att glömma denna kväll jag hade med underbara människor<3

Jag tänkte på dig mamma, saknade dig. Älskar dig<3

Igår tog vi det mest lugnt, gänget åkte hem vid 12.00 och jag la mig på soffan. Somnade till och från, skit skönt!
Jag var bakis och det står jag för, så skojj som jag hade så var det värt att bjuda på sig själv.

Idag så har jaf, fanny, och may stått i Ip-kiosken, det var filips lag som mötte gräsö. En bra match! 3-3, skit bra!!
Dom låg under med 1-3 men jobbade sig upp till 3-3.

Jag kommer att srkiva mera sen, ju mer jag kommer på lixom :) , kanske laddar upp en rolig film som Carran spelade in på valborg.

Byebye, puss<3


Kommentarer
Postat av: fanny

haha, :) utan er hade aldrig valborg blivit så roligt som det blev !

2009-05-02 @ 18:01:25
URL: http://fannytheminibaker.blogg.se/
Postat av: eelina

sv: Tack själv ! :) det var riktigt kul ju <3

2009-05-03 @ 11:21:29
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Carran

hahhaha TACK själv vännen!! Detta måstes göras om!;D hahah puss As bra!

2009-05-03 @ 14:59:27
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Postat av: annica

håller med fanny jag haha, utan er hade inte vi haft så roligt kan jag säga.... hahaha

:D

2009-05-04 @ 21:22:19
URL: http://annicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0