Ångbastu luktar hönshus!!

Hejhej :)

Idag så var det Nationellt Prov i svenska B.
Jag tror det gick bra, skrev ganska många sidor och jag kände mig nöjd.
Jag och Moa vart klara före lunch och kunde åka ner på stan med sällskap av Johanna.
Vi gick runt och kollade lite julklappar och sådant :)

Efter Johanna åkte hem så gick jag och moa iväg för att simma.
Det var riktigt skönt, otroligt skönt.
Simmade kanske 45 minuter och satt ett tag i ångbastun, skönt.
Det är ortoligt skönt att sitta i ångbastun och slappna av, nästan så att man somnar.
Man får en chock när man går in i ångbastun, i början luktar det HÖNSHUS, usch.
- Men det försvinner :)

Efter simningen så gick vi till Cupido och köpte varsin sallad, min innehöll: kyckling, rostbiff, majs, pasta och ost.
Vi ringde mamma och frågade om vi kunde komma ner till hennes jobb och sitta där i köket, det gick bara bra :D
Det var så himla gott, vi vart as hungriga efter simningen.

Vi satt och snackade om apu platser och en massa sånt medans vi väntade på att mamma skulle sluta jobba.
Vi åkte hem, hämtade wille, lagade mat och sen hämtade vi henry och handlade.

Just nu så sitter jag, mamma, henry och kollar på Arga snickaren, efter det blir det självklart Grey´s Anatomy.

I morgon kommer filip hit och vi ska hämta wille.
Ta det lugnt ska vi göra i morgon, i helgen blir det fullt ös.

Glöm Inte: Gränby Centrum, på Lördag den 21/11 där vi står med vårat UF företag och säljer vårat knapriga och goda knäckebröd.

Nu ska jag skriva sms till filip och lägga mig ner i soffan meden kudde och filt.

Bye, bye <3

Håll utkik efter våra jätte fina reklam blad som Johanna har gjort :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Hej :)

Känner verkligen inte för att blogga ..

Men det kommer väl en dag snart :)

Öm, du jag vet faktiskt inte :p

har MASSA saker jag vill visa på bloggen,

men först vill jag ha internet och

så vill jag att saker ska lugna ner sig :/



Kram

2009-11-19 @ 16:39:17
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Ja vill verkligen göra den nu :D

och jag älskar armbandet. Speciellt duvan,

men det var ju därför du köpte det ;)



tack snälla än en gång och varsågod själv :) <3

2009-11-20 @ 20:06:28
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0