Godmorgon ,

Godmorgon på dig :)

Idag blir det en lugn söndag, jag har legat vaken i sängen i ca 2 timmar i väntan på att filip ska vakna.
Nu har jag ledsnat och gått upp i stället :P
Han sover som en stock fortfarande, ska väcka honom snart.
Man blir ju bara tröttare av att sova för länge .

Idag ska jag sitta i källaren och packa om lite bröd och göra en massa påsar av det trasiga m.m.
Små pyssla lite helt enkelt.

Filip och Janne ska kanske fixa med båten och kanske hämta ved, beror på om dom orkar.

Jag har hittat en sån fin julklapp och jag vet att hon kommer bli glad, yes, asbra :)
Hon kommer lungt gråta på julafton , glädjetårar alltså .

Nu ska jag gå upp och äta för nu börjar dom röra på sig :)
Skönt att gå upp tidigt och sitta i lugn och ro när det är helt knäpptyst .

Pusspuss <3

Skriver senare om min dag ,

BIO ikväll, yes. Synd att du inte kan följa med Johanna ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0