Shopping :)

Hejhej :)

Idag har jag shoppat, as roligt och skönt att ha lite mera gjort.

Först så hade vi lektion i morse, bara i 1,5timme typ.
Skönt att sluta tidigt.

Jag och filip åkte till Gränby, vi åt lunch. Gott, Ceasar - kycklingsallad.

Sen åkte filip iväg för att handla in lite saker till hans far och sen handlade han.
Efter han var klar så åkte han hem.

Jag stannade kvar på Gränby och när jag var klar där så åkte jag ner på stan.
Där träffade jag Moa som också skulle göra lite ärenden på stan.

Jag handlade in:

- Hårborttagnings medel- till benen, as bra :)
- Puder och borste
- Massor av julklappar, är snart klar med alla, jätte skönt.
- Kläder på Gina Tricot så som: två långa cardigans en svart och en grå, vitt linne och svarta leggings
- Och massa mer saker

I jul kan jag kolla på alla tokar som är ute sent inför julafton.
Jag ska då INTE stressa :)

Nu ska jag och filip baka en kladdkaka :D

Bye bye, puss<3

Filip lagade as god mat idag, det vart pasta med stekt kyckling och champinjoner som puttrat i grädde och kryddor, mums :D
- Familjen löve it!




Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

hihi okej :D

skickar den i ett mail .

Han är täpt och har hosta än tyvärr,

men han börjar på :)

kram

2009-11-04 @ 21:41:49
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Johan Ahlin

Du får ge Pontus lite hårtborttagningsmedel till bena :P

2009-11-04 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0