<3

Hejhej :)

Idag så har jag pluggat lite på morgonen, pluggat körkort.
Sen så  åkte jag och henry ut och övningkörde efter lunchen.
Gick as bra, backade och parkerade. Nu kan jag det :D
Just nu så känner jag värsta suget, vill köra bil, bil och ännu mera bil :)

NI som inte börjat övningkört ännu, sätt igång. Satsa.
Det är så jävla skojj och det är verkligen värt det.
DET ÄR SÅ JÄVLA ROLIGT!

Efter vi övningkört så släppte han av mig vid "banankyrkan" och jag inväntade bussen 823 Österbybruk.
Jag fick åka för mamma och henry, tack!
Vi firar ju idag, jag och filip <3

När jag kom ut hit till Österby så hade dom precis ätit så jag fick lite mat i magen när jag kom innanför dörren.
Filip har precis börjat jobba så honom hann jag inte träffa. Kanske ska upp och handla utav honom senare :), hoppas han sitter i kassan min söta älskling!

INNAN jag fick mat så var jag TVUNGEN att gå ner sa May, det är en hälsning ifrån Filip.
DÅ förstod jag att han gjort något speciellt.
När jag kommer ner för trappen så var det städat (dammsugit, plockat undan allt m.m.) och det stod blommor, vita fina/vackra på bordet. Trodde dom blommorna var åt mig så jag blev jätte glad, jag fortsätter in i sovrummet för att lämna väskan.
DÄR står det  rosor, med ett kort i och tända ljus.
Då förstod jag :)
Filip hade till och med skrivit ett jätte sött och fint kort.
Det var en ros för varje månad som vi varit förlovade.
Alltså sex stycken rosor, jätte vackra!!

Älskar min Filip <3

Nu ska jag ta och fika och plugga, bye , puss <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Så gulligt av Filip.

Du menar väl att ni varit förlovade i 6 månader och inte som du skrev: till sammans i 6 månader för det är betydligt längre.



Puss puss mamma



2009-10-18 @ 19:49:35
Postat av: Therese

Tänk om min pojkvän kunde vara lite romantisk ibland.. :(

2009-10-20 @ 16:56:58
URL: http://thereseakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0