Älskar denna Tisdag!

Hejhej :)

Jag älskar denna Tisdag!
Varför, jadu :P

Gick upp klockan 6.00 i morse. Hade en buss att passa klockan 7.00.
Klockan 8.15 hade jag uppkörning.
För en vecka sen idag så hade jag teoriprov och jag klarade det :D

IDAG KLARADE JAG UPPKÖRNINGEN!

äntligen!! <3

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Stenen är borta ifårn axlarna och magen.
Så underbart skönt.
När jag ringde mamma så kunde jag hålla tårarna borta, jag fattade lixom inte att det var sant just då, han hade precis sagt att jag var godkänd.
Efter jag pratat med mamma och fick sms ifrån Fanny och Filip så kom tårarna.
Då gick det inte att hålla tillbaka något!

Just nu i denna stund så är jag hemma i Gunsta, nyduschad och har packat klart.
Sitter och skriver blogg i väntan på att Filip och Fanny ska komma :)

Nyss så ringde jag pappa, han blev lite ställd.
Först berättade jag att jag hade skrivit teoriprov förra tisdagen och han blev jätte glad.
Sen sa jag att jag inte har tid att svänga förbi med bilen nu i veckan eftersom vi ska till Filip/Fannys morfar idag, men att jag kan komma själv någon annan dag.
 Då förstod han inte riktigt vad jag menade och vad det innebar.
Sen så fattade han efter några sekunder att för att kunna komma till honom själv så måste jag ju ha körkort.
Sen förstod han :D
Förklarade att jag kört upp för ungefär 2,5 timme sen :')

Jag mår prima.
Är alldeles slut.
Inte så konstigt. Haft världens press på mig.
Ville att allt skulle gå bra och slippa fortsätta i motvinden.

Som sagt, jag sitter och väntar på älskling och fanny eftersom vi ska till Ockelbo.
I Ockelbo bor Åke, deras morfar :)
Vi ska vara hos Åke Tisdag till Torsdag.

På Torsdag sen så ska vi åka mot Gunsta, hämta Wiljam/Kläder/bilbarnsstolen och åka till Österbybruk.
Då får mamma och henry en lugnt torsdag/fredag :)

Nu ska jag fortsätta sticka, köpte stickor och garn igår när jag och mor var till Thun´s :D
Ska sticka en halsduk.

Pusspuss <3

Filip har packat med sin dator så jag kommer att kunna skriva blogg och så :D
Har mobilen med mig, ni kan skriva men mest kontakt kommer jag ha med dessa: Mamma, Henry, Petra, Pappa, May/Janne
Jag vill ta det lugnt och kommer ta det lugnt. Har inte mobilen på mig jämt så jag svarar när jag ser att du skrivit .

Puss :D

Ha ett fortsatt bra liv, det ska jag.


Ett STORT TACK till Henry och Pappa som gjort detta möjligt.
Utan er så hade jag ALRDIG fått körkortet.

Sen vill jag också tacka till er som stöttat.
Mamma, henry, pappa, filip, fanny, johanna, lillasyster och många fler <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis Lina! Vad Roligt :)

2009-10-27 @ 13:03:19
URL: http://thereseakesson.blogg.se/
Postat av: CARRAN

GRATTIS tjejen!! JA visste väl att du skulle klara det! hahha grattis igen. ser fram emot att sitt med när du kör sen ;) hahah pusssokram!<3

2009-10-27 @ 14:18:08
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Postat av: Moa

Grattis!



Jag förstod att det var det du gjorde i tisdags! :P haha grattis en än gång! :)

2009-10-27 @ 16:26:54
Postat av: Moster Pia

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! till körkortet.

Det är en underbar känsla att för första gången få köra bilen själv helt ensam. Jag kan fortfarande känna den känslan ibland när jag sitter själv i bilen, fast att jag har haft körkort i 20år.Var rädd om dig. Kramar och Grattis igen moster Pia

2009-10-27 @ 18:54:23
Postat av: Mamma Ann

Du skulle bara se mig hur STOLT jag är!!!:-)



I morse då jag pratade med dig så var jag SÅ glad så glad för din skull. När jag sen lagt på luren blev det till att stänga dörren och fälla några tårar. Sen var det dags för möte med kollegorna - klev in i mötesrummet med ett STORT leende på läpparna - alla undrar vad som hänt - då var det inget problem om att "skryta" om min duktiga dotter!!!!!!

Tack för att du tackar oss men det största jobbet och "envisheten" har du stått för själv - du är jätte duktig och nu gäller det att förvalta detta för en är du inte en "fullfjädrad" bilförare - var rädd om dig. Kom snart hem så du kan låna bilen och ut för att köra själv.

Puss och kram// stolta mamman....

2009-10-27 @ 20:36:49
Postat av: Cilla

Grattis gumman!!

Vad sa jag igår när du åkte hem??!! Ska du köra upp!!

SÅÅÅÅÅÅ kul för dig att äntligen ha fått körkortet! Det är en sådan frihet! Ha det bra hos Åke och hälsa till honom från mig. Många kramar Cilla

2009-10-27 @ 20:41:23
URL: http://cillalindblad.bloggplatsen.se
Postat av: Eila Gustafsson

Stort Stort Grattis Kram och lycka till i trafiken. Hoppas att du inte möter på vägarna "skogenskonung" eller andra fyrbenta som inte skall vara på vägarna. Lycka till med körkortet. Kram mormor

Ps. Hälsa "Zilip"

2009-10-28 @ 09:35:32
Postat av: Anna

Grattis Lina! :)

2009-10-29 @ 20:40:42
Postat av: henry

men du var en duktig elev och jag tyckte det var roligt att vara ute och övningsköra med dig, men man var ju "skitskraj" i början, men du lärde dig snabbt. och nu när du har körkortet så är det okej att göra något "kärringstopp" ibland...:)

kram henry

2009-10-30 @ 07:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0