HELG!

Hejhej :)

Äntligen, äntligen helg!
Underbart skönt!
LÄNGTAT.


I helgen så är det inget speciellt som händer.
Inga planer och inga måsten!

Filip ska till Uppsala Konsert och Kongress på lördag,
han ska se Pablo Francisco.
Han är en stand up kompiker som kommer ifrån USA.
Jag ska inte följa med, har svårt att förstå engelskan.

Jag, filip, mamma, henry, petra och wille har ätit taco's.
Tände lite ljus och åt gott.
MYSIGT!
Jag, mamma, henry och filip satt kvar länge och pratade.
Blir inte ofta vi sitter i timmar och pratar men det är så skönt!
Prata på en lugn nivå och ingen stress.
Prata om allt och inget.

I morse så vaknade jag utav wille, han stod breve sängen och petade på mig.
Klockan 5.30 ungefär så kom han.
Han kom runt och la sig hos mig.
Efter en stund så hämtade han en bok som vi läste.
Han gick upp med mamma och henry klockan 6.00 och jag halv snusade i en halvtimme innan klockan ringde.
Var mysigt men skulle gärna sovit den sista timmen .

Nu ska vi mysa vidare, kolla på tv, tända ljus och äta lite chips, dipp och dricka läsk.
As mysigt! :D

Pusspuss<3

Börjar bli sjuk, usch.
Igår så simmade jag och moa, vi gick på stan också.
Jag köpte en fin vit tunika och ett smalt svart skärp.
Idag så åkte jag och mamma bussen själva.
Mys.
Jag hade nya tunikan, skärpet, höga stövlar och min röda vinterjacka idag :D
- Fint.

Pusspuss igen <3 / Bye. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0