Igår var det TISDAG & idag Onsdag :)

Hejhej :D

Igår så var det Tisdag.
Fullt schema.
Träffade alla i projektgänget på stan klockan 11 vi åt lunch på reatsaurangen breve Coffé House By George.
Jag tog en sallad med kyckling och valfritt innehåll. Det blev pasta, gurka, tomat och feta ost :)
Filip tog en snitzel och pommesfrittes och det luktade as gott :D

Senare begav vi oss till Musik & Kongress för att börja UF Kick - offen.
Det var as roligt och as segt. Både och lixom.
En as rolig trollkarl och en jätte duktig trollkar som vunnit i Las Vegas och Hollywood.

Efter Kick - offen så var det bara för filip, moa och johanna att gå ner en våning och börja "jobba" på Gymnasiemässan. Dom skulle representera Ekebygymnasiet och göra reklam typ.

Jag gick iväg för att snabbt ta bussen till Samuel och bli tatuerad.
Gick jätte bra :D
Samuel och hans flickvän var mycket trevliga. Roliga människor.
Ska tillbaka dit på fredag då pappa ska tatuera sig. Han ska tatuera Lina på ena underarmen och Petra på andra underarmen. Kommer att bli jätte bra :)

Idag så är det Onsdag.
Just nu i nuet då jag skriver detta så leker wille på golvet med sina bilar och rullar bollar omkring sig, Filip ligger i soffan med täcke, han är så fryssen. Vi koller på "Vingar av glas".
Jag skriver blogg så klart.

Idag var det bara en lektion, skönt.
Vi hade kött & Delikatess. Jag, filip, johan och jannike var ASDUKTIGA idag. Vi gjorde två sorters korv som vi ska skicka in till en tävling. Spännande, spännande :)

I morse så sket sig typ allt, eller inte allt men lite. Inte för mig utan för Henry.
Hans första dag på jobbet idag och våran bil, Saaben ville inte starta. Och så skulle han lämna wille på dagis innan han skulle åka.
Som TUR var så är Filip här hemma i Gunsta hos oss så Henry fick låna filips bil :D
SNÄLLT av min underbara älskling.
Jag, filip och mamma åkte bussen i morse, det var mysigt det också :)

Nu så ska jag kolla efter vad för mat jag ska ta upp ur frysen till ikväll.
Henry är på väg hem, spännande att få höra hur första dagen gick på jobbet.

Ikväll blir det till att plugga körkort och naturkunskap.

HÄR BJUDER JAG PÅ LITE BILDER :D



Wiljam står och kollar ut på den första snön.




Filip försöker lära wiljam rock 'n roll .




Sötungar <3




Nya tatueringen på ankeln.
Blev inte alla tre namn, såg inte feminint och kvinnlig ut då.
Blev ett <3 över i;et eftersom jag har ett hjärta på handleden :)

Nu ska jag fixa lite, puss <3

IMORGON ÄR VI LEDIGA, SKÖNT!!


Kommentarer
Postat av: Carran

åhh va fiint det blev! super snyggt!:D puss<3

2009-10-15 @ 13:31:11
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Postat av: Fröjdman

Snyggt!! :D

2009-10-15 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0