Lördag

Hejhej :)

Jag, Filip och Fanny kollar på tv.

Jag och Filip har bakat hela morgonen.
Vi började kl 9 och vart klara omkring 14.
Vi bakade sesam knäcke.

Jag har planerat lite och tänkt på hur vi ska göra framåt.

Idag så när jag och filip bakade höll Janne/May/Cilla på i butiken och möblerade om.
Kommer att bli as bra :D

Jag ska sätta mig och jobba på svenskan nu.
Det suger så jävla mycket.
Har fortfarande inte kommit på någon bra ide ännu.
Avskyr svenska.
Skulle ha valt bort den.

Ikväll ska Janne och May på 40-års fest.
Jag, Fanny och Filip blir själva hemma.
Vi ska fundera på någon god mat vi ska äta och sen mysa i källaren.
Ska bli skönt att ta det lugnt nu resten av dagen och kvällen.
 
Vart mycket planer den här veckan, hela lovet har bara runnit iväg.
Skulle behöva ta sömntabletter och sova en hel natt igenom.
Sover inge bra alls!
Jag sover typ som på nålar, vaknar av minsta lilla.
Fast jag sover lite bättre när jag sover med filip och inte själv.
Men inte tillräckligt bra för att orka.

Nu ska jag nog gå och duscha kanske.
Snart kan jag börja simma igen, tatueringen är nog helt läkt snart.
Äntligen!
Ska väga mig innan jag börja min simm-period så jag vet om jag går ner något.
Bra, bra :)

Nu ska jag kolla tvättkorgen och sen duscha.

Pusspuss <3

På måndag ska jag hem till Gunsta, saknar mamma.
Jag har en väldigt skön och underbar relation till min mamma.
Hon förstår mig och det är det bästa.
Tror jag och mamma behöver en helkväll snart igen.
Som sist då vi satt/gick runt på IKEA i timmar.

Nu när jag fått studiebidrag så kan jag ta och bjuda ut mamma på Kina restaurang en kväll.
Mysigt!
Ska kolla upp någon kväll som vi båda kan :)

Pusspuss, bye !!


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Ja usch.. lill vännen. Hoppas på att han är bättre imorgon.



Har ju börjat med din design, men det är svårt nu att göra den när Jonas är sjuk. Hoppas du har förståelse för det :)

Kram

2009-10-31 @ 15:29:11
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Älskar skorna och väskan är så udda att jag gillar den :)

hihi.



Nejmen, det behöver du inte :$

kram

2009-10-31 @ 19:55:45
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

sv: dhgate.com :)

kinakopior ;) hihi.

Ja mig spelar det ingen roll för. Du bestämmer hur du känner :)



kram

2009-11-01 @ 00:44:21
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Mamma Ann

Älskar dig....kul med Kina...vi får titta på en kväll...:-)



2009-11-01 @ 11:24:59
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Nej jag vill inte.. Du kanske är någon mördare :o

Hahah nejdå. Klart jag kan ge ut min andress.

Kan skicka den senare :)

hihi



Kram

2009-11-01 @ 13:22:54
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0