Planering/jobb/bakning

Hejhej :)

Nu sitter vi i soffan, trötta och sega. Lite hungriga också.
Jag sitter i handduk, laddar för att ta mig upp och duscha. Orkar inte det riktigt ännu.

Jag var hemma idag, lugn och ro, nej :P
Jag har fixat med projektet, jobbade typ 3timmar, hem somnade på soffan i väntan på att filip skulle komma hem, sen upp till bageriet, jobba och nu hemma igen.

Vi har bakat lite.
Saknades ganska mycket efter att vi packade närmare 150st beställda kartonger igår.
Vi bakade GI och Aprikos-knäcke.

Ikväll blir det till att sova tidigt!
Vi ska äta fondy senare då May kommit hem.
Fondy, Desprate Housewives, ljus, chips och MYS!

I morgon blir det chark på morgonen, styckning av Lamm, hoppas att killen ifrån stockholm kommer som kanske ska "anställa" filip. Eller Filip ska kanske gå lärlingsjobb hos honom :)
ASBRA!

Nu ska vi duscha, bye bye .
Puss <3

Glöm INTE att vi står i Österbybruk på Julmarknad Torsdag till Söndag, KOM OCH KÖP :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag kommer lägga ut fler. när jag har tid, har lite mycke med skola jobb träning osv just nu :)

2009-10-06 @ 20:52:01
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0