Sista marknadsdagen

Hejhej :)

Idag var det den sista marknadsdagen för österbybruk.
Allt gick fint, började regna lite så vi satte upp vårat tält, blev mysigt :D

Idag vart det bara jag, filip, johanna och moa eftersom carran våran dansande vän hade dans :D
Men allt funkade bra ändå.

I morgon är det skola, sov morgon. SKÖNT! - Det behövs verkligen.

På tisdag blir det kick-off och tatuering på kvällen :D, längtar.
Ska bli så skojj!! Äntligen.
På fredag ska pappa tatuera sig, han ska skriva Lina på en underarm och Petra på den andra, fatta fint <3

Nu har jag inte så mycket mer att skriva..

Jag börjar få en ny halsböld nu efter förkylningen, blir det värre så måste jag skynda mig till läkaren så jag slipper hamna på Öron, Näsa, Hals som sist.

Nu ska vi fixa lite och sen äta ..

Pusspuss <3

Ska kolla in mammas blogg och hennes nya mobil :D
Ringde mamma för en stund sen, är så mysigt att ringa varje kväll/varannan kväll och småprata lite.
Älskar mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0