Sjuk!

Hejhej :)

Idag är man inge pigg alls, inte för det minsta.
Ont i halsen, hes och as snuvig.
Halsen börjas svullna, bara druckit te än så länge.

Jag får INTE bli sjukare, måste bli frisk till nästa vecka.
På måndag ska vi packa alla beställningar som vi har. Det är MÅNGA!
Vi har lagt smakprover och beställningslistor på många ställen. 
Då är det marknade, torsdag till söndag i Österbybruk.
Hoppas på att få se några bekanta ansikten :D

Storebror Robert kanske kan komma?!
Pappa också, någon dag :)
Mamma, henry och wille kommer nog säkert och fyller på sitt knäcke förråd :D

Idag så blir det inge speciellt, jag orkar inget.
Ska köpa lite lördagsgodis tror jag :D

Jag har tänkt simma i helgen men kan ju inte det nu.
Jag simmade ändå 2ggr den här veckan.
Nästa vecka blir det nog inge simmande :/

Nu ska jag krypa ner i soffan, kanske försöka äta något.

Skriver senare igen.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Krya på dig tjejen hoppas det går över snabbt. Ni som har så mycket skoj framför er. Ove och jag hade tänktkomma också och fyller på förådet.Brödet är alldeles för gott man kan bra inte sluta äta det. Jag är beroende. Kramar moster

2009-10-03 @ 20:19:30
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Hihi tack :D

Men jag tror att jag gör manlighetstecknet eftersom duvan oftast förknippas med döden :P



Kram

2009-10-04 @ 16:00:47
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Hilea

Svar på din fråga i frågestunden=)



http://hileasoltun.blogg.se/2009/october/svar-pa-fragestund.html#comment

2009-10-06 @ 18:21:15
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0