Sjukdoms Fredag

Hejhej :)

Idag så vaknade jag knappt när klockan ringde. Jag är annars morgonpigg och brukar hoppa upp ..
Igår kväll när vi skulle sova så hade jag feber, vart inte så många timmars sömn.
Blev som så att jag stannade hemma idag. Kände att jag inte skulle orka med chark idag, inget alls.

Jag och Fanny har legat i soffan och fotöljerna i källaren här hemma.
Fanny är också sjuk.

I morse på SF kanalen så var det Sunes Sommar, det kollade vi på!
Fan vad bra, och roligt. Nästan glömt hur roligt och bra det var. Underbart.
Efter det kollade jag på Eva och Adam när dom är små, efter det blev det tecknade Robin Hood :D
Mys med barnfilmer.

May tog hem en VHS när hon var uppe hos Åke senast. En massa barnfilmer och gammla minnen togs fram :')

Nu ska jag fortsätta kolla på IDOL och svara på lite kommentarer .

Puss <3

I morgon kommer kusin ut hit, packning av knäckebröd och bakning.
På Söndag kommer Johanna ut så blir det bakning HELA dagen!
SEN ÄR DET LOV!

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0