ÅHH!!

Hejhej :D

Idag har jag, filip och fanny varit i stan.
Vi åkte till Gränby och var där någon timme.
Sen åkte vi till boländerna en snabbis.

Tro det eller ej men jag har börjat med julklapparna.
jävla skönt!
Då slipper jag stressa runt på stan i slutet av november, början av december.

Haft en skön förmiddag idag, med skratt och leénden :D
Fanny - du kommer att bli jätte söt i din nya "outfit" <3

Nu ska jag kanske ta ut hunden på en lång sväng, eller så går jag själv med min musik i öronen!
Känner för att gå, gå och bara gå, gå lååångt! Aldrig stanna :)

Senare ska jag ringa mor min och berätta om mina planer,
hoppas, hoppas att hon henkar på :D

Puss<3


Kommentarer
Postat av: fanny

taaack Lina :)

du är jämt söt <3

2009-09-25 @ 23:10:02
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0