Dagens planer

Hejhej :)

Just nu så kollar vi på bumbibjörnarna och har precis ätit frukost :)
Varma mackor, mums.

Känns i kroppen idag att vi jobbade igår.
Filip börjar bli förkyld och idag har han fotbollsmatch så vi får se om han börjar på bänken eller ej.

Snart ska jag ner och öppna kiosken med May, kanske äta en god korv :D

Senare ska vi till Vattholma och kolla på Fannys match.
Efter det blir det kalas hos familjen Örbacke, Stina fyller år idag.

Jag och filip måste gå hm skapligt ifrån kalaset för vi måste plugga.
Har inte hunnit plugga på svenskan ännu som är i morgon bitti, svenska förhör bara.
Har haft fullt upp och igår kväll kunde man inte koncentrera sig eftersom vi var så trötta.

Igår fixade vi smakprover till Carinas jobb och till Ekebyskolan, hoppas, hoppas på att det blir en massa beställningar :D

Snart är det marknad igen.
Vi snackade, och snackade igår och planerade lite medans vi bakade.

Och Johanna, jag hittade dina pengar i min kalender när jag planerade lite i morse :P
Du är rolig du, du ska inte betala för det där lilla!!

Nu ska jag upp och fråga May om när vi ska åka, ska klä på mig mera kläder också eftersom det är nog väldigt rått ute . .

Byebye, puss <3

Mamma, jag kommer hem i morgon efter skolan och blir hemma till onsdag, på onsdag - torsdag ska vi baka igen. Övningkör måndag, tisdag och sen när jag kommer hem igen :D

Moa, överraskningen kan jag ju inte tala om för dig, då blir det ju ingen överraskning för dig eller så , :P
Jag ska tatuera mig den 13oktober, då har vi gymnasiemässa på kongressen och har kick - of, så vi kan nog inte gå båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0