Flera Bilder :)

Hejhej :)

Här kommer det flera bilder som jag tagit under dagens gång.
Nu har vi precis ätit lunch, pannkakor med sylt :D



Wille har spelat luft gitarr, haha.
Så söt så!



Vi har varit ute och hoppat studsmatta en stund.



Till slut så blev filip tvungen att hoppa lite också :)



Wille kastade boll och leksaker med bamse .



Bamse fick springa av sig och bli lite trött, vilket är väldigt bra och skönt :)

Nu så ska jag duscha och fixa lite. Sen ska jag byta kläder på wille och se om han har lust att göra nummer 2 innan vi åker, annars blir det blöja på in till stan för säkerhets skull.

Byebye , pussar <3

Skriver i morgon och berättar om dagens firande hos Rasmus och mera ;D


Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Vi ses snart - bra att ni tar blöja på!



Puss..puss//Ann

2009-09-12 @ 12:24:06
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

haha va sött :D

Ja det ärrrrr hur gott som helst :)

weetabixen suger upp mjölken så dom blir mjuka!

Prova - min nya drog ;)

<3

2009-09-13 @ 11:00:17
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0