Lördag idag!

Hejhej :)

Idag så ska det bakas knäckebröd.
Jag har kollat min mail lite efter ha skickat iväg massor av mail angående projekt.
Vi väntar på att Johanna och Moa ska komma.

Ikväll ska jag fortsätta med våran överraskning!! :D

Igår var jag hos tandläkaren, gick skit bra. Gick fort om man jämför på mitt tidigare besök.
Min tandläkare och hennes kollega som hjälper till är så jävla roliga.
Vi skrattade och skämtade igår :D
As skojj att träffa dom.

Igår ringde jag Samuel när jag kom hem till filip.
Bokade tid för tatuering nu! :)

Vi hade möte med Lars våran handledare igår.
Gick bara bra!
Han hade berättat om oss på UF mötet och dom blev alldeles impade av oss.
Dom skulle komma och kolla in oss sen på UF-mässan på gränby.
Älskart!


Ni kommer att se oss på:

- Vaksala Torg 5-6 Oktober
- Gränby 20-22 November
- Uppsala Julmarknad 28-29 November

Kom dit och smaka :D
Våran mail: [email protected]

Puss, nu ska vi fixa lite innan vi ska upp till bageriet!


Kommentarer
Postat av: Moa

överraskning till vad? :P



vilken tid blire, får man följa med?



2009-09-19 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0