Lugnet är bäst!

Hejhej allihopa :D

Nu har vi haft ledigt en dag, studiedagar, torsdag och fredag vi är lediga ifrån skolan.
Ledigt, och ledigt.
Jag, filip, moa, johanna och carran har inte haft ledigt onsdag/torsdag, vi har BAKAT!
Allt är nu färdigt, bakat sex sorter och sex liter av varje. Det kommer nog att räcka ett tag.

Vi ska stå på marknad snart, as skojj!!
Vi ska stå fyra dagar på Österbybruks Julmarknad som är om två veckor.
Den startar Torsdagen den 8/10 och är fyra dagar framåt till Söndagen den 11/10.
KOM DIT!
Vi kommer att stå utanför Österby Hembageri och sälja vårat bröd.
Ska göra det fin, fint med granris, rönnbär och kanske några lyktor :D

Lugnet har jag som rubrik, ja Lugnet!
Just nu sitter jag själv nere i källaren. Tv:n är på, några ljus tända och jag är nyduschad.
Jag ska bara ta det lugnt.
Fick ont i bröstet idag efter all stress. Riktigt jobbigt ibland.
Ska söka hjälp med att hantera stressen.
Lugnet är bäst<3

Nu ska jag ringa mamma och prata lite, sen ska jag bara slappna av och ta några djupa andetag.

Pusspuss, bye :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Puss puss...och andas djupt...



mamma

2009-09-24 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0