Nu är vi glada :D

Heeej!! :)

Jag och filip åkte upp till bageriet, käkade frukost och sånt.
Filip gick till Konsum och frågade om påsar, vi fick en hel rulle med fryspåsar, asbra :D
Sen gick han till spelsmedjan för att kolla om tältet kommit.
 Igår så kom dom fyra väggana vi beställde samtidigt som tältet men tältet var inte med.
Jag var INTE glad!

I morse när filip gick dit igen och frågade så hade tältet kommit!! :D
SKITBRA!
 
Vi åkte hem och testade tältet på en gång.
det regnade och blåste så vi vågade inte ta på väggarna och så.
Kollade så att allt var med bara :D



Skitbra blev det, 3 gånger 3 meter.
 Vi testade med bordet också och det kommer att bli jätte bra.
Blir stor yta för oss bakom bordet också.
Längtar! :D



- Det är en fisk i chipset! :)

Haha, jag och älskling åt chips förra veckan någon gång.
Älskling hittade en fisk, i chipset! :D
Skitskojj.

Nu har vi bara packningen kvar, bilen är inte hemma ännu så vi får vänta.
Jag ska bara ta det lugnt nu.
Känner av väldigt mycket att jag stressar ..

Puss puss :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Ser bra ut! :) väldigt stort ser det ut att va! men det är nog bara bra! :D vi ses

2009-09-04 @ 14:14:26
Postat av: Pernilla - mamma till Jonas

hahaha coolt chips!

tack!

Ja dom vet vart den ligger, vi ska dit imorgon :)

Hihi



kram

2009-09-04 @ 14:45:06
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha charmigt

2009-09-05 @ 01:08:23
URL: http://malinslaxfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0