Skön dag idag :)

Hej hej :D

Idag är det onsdag, onsdagar är sköna :D
Har haft bara en lektion nu på morgonen, slutade 10.20.
Vi köpte varsin god subway macka, jag köpte en varm macka med kyckling och grönsaker, asgott.
Vi tog med oss maten hem till Gunsta och åt.
Och nu är vi här :)

Filip ska hem idag och jag stannar.
Jag ska till tandläkaren i Almunge omkring 15.30.
Kommer nog bli ett stort ingrepp igen, usch.
Jag gjorde en rotfyllning förlänge sen, det sket sig med den och dom var tvugna att göra om den.
Det har dom nu gjort och idag ska jag på koll och hoppas att dom INTE gör om den igen.
Men, vem vet! Usch!

Igår fyllde Fanny år :)
Vid klockan 18.00 så kom gästerna, det vart pajbuffé med sallader och bröd. GOTT!
Mycket prat och skratt!
Sen vart det tårta och kaffe, tacka vet jag piller för då kunde jag äta paj och tårta :D
Fanny var grymt söt, svart tröja, en fin grå/svart kjol med blommor på och en stor fin blomma i håret ..
Hon fick många roliga presenter och fina!

Nu åkte filip nyss, avbröt skrivandet och pussades lite och sa hej då :D

Jag ska se till att göra några körkortstester också nu efter jag skrivit klart här.

Jag klarade svenska testet som vi hade förrut och igår hade vi ännu ett prov.
Vi hade prov i religion - judendomen. Hoppas, hoppas att det gick bra!
Han sa att det såg bra ut när han kollade snabbt på det, och jag fick en guldstjärna ;D

Nu ska jag plugga lite, sen göra mig i ordning, borsta tänderna och tvätta lite innan jag ska till almunge.

Pusspuss, <3

Har skrivit till Nathalie, ska boka mitt armband nu, ska betala det i kväll.

// Jag har äntligen fått ett "vanligt kort", ett Nordea Visa kort som jag kan betala med. Jag har ett gammalt tidigare som man bara kunde ta ut pengar med, haha :D
NU är det dags att lära sig, Usch!
Jag kan också betala grejer och föra pengar in på sparkontot och sånt via internet nu och MIN dosa ;D - Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! jag kommer att stå på UF-mässan i Eskilstuna, bor i Nyköping. har du också UF?

2009-09-30 @ 14:45:08
URL: http://sofiesparlor.blogg.se/
Postat av: fanny

Lina !!

Tack så mycket ännu en gång !

så himla gullig du är din vackra kvinna !! <333

2009-09-30 @ 22:30:59
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/
Postat av: S

Hej hej Lina, Saga här som ska fixa din design :) du kan adda mig på: [email protected]



Kram!

2009-10-04 @ 15:25:13
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0