TRÖTT!

Hejhej :)

Är helt slut, ändå så sov jag och filip två timmar på dagen efter våran goda lunch.
Vi gjorde pizzor på charken idag, jag och filip lade undan två stycken som såg goda ut.
När vi kom hem så stratade ugnen och tillagade dom.
Under tiden så städade vi, som sagt - Det syns att jag inte varit hemma på ett tag!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Vårat knäckebröd bled en succe och det var verkligen värt allt slit.
På två veckor så fixade vi nästan alla 100 timmarna :D

Ska berätta lite om mig :D
- Har valt om min inriktning på gymnasiet så jag har gått ett extra år.
- Jag är mörkrädd, kan inte bo själv hemma.
- Jag har väldigt många rutiner och sånt för mig som jag måste göra.
- Lite av ett kontrollfreak, men måste vara det för att kunna slappna av.
- Jag är ca 1,59cm.
- Jag älskar djur, har haft häst och försöker komma ut och rida så ofta som möjligt.

Mer kommer jag inte på nu, bara att fråga. Asskojj!! :D

Pusspuss <3



Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Ja det blev verkligen en succe med hårt bröd -jätte kul!

Jätte fint städat- synd bara att vi måste säga till för att du skall städa ditt eget rum - dammråttorna anfaller när man öppnar dörren.



Puss//mamma

2009-09-09 @ 06:54:48
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Ja den är jätte fin :)

Men ska nog köpa den 7 Oktober så vi får se om den är kvar ;)

hahah, ja jag hoppas att någon vill ge mig skorna (A)

Haha Kramar

2009-09-09 @ 09:36:19
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0