Vi plingade på och sjöng Ja Må Hon Leva :D

Hejhej :)

Nu kan jag berätta vad vi gjorde igår, nu när Johanna vet :D

Efter vi hade varit hos familjen Forslund så åkte vi och hämtade Pontus och Carran på stationen.
Sen åkte vi ut mot Börje, till JOHANNA!! :D

Vi hade gjort upp med Johannas mamma Carina om att vi skulle komma dit omkring 17.00 och överraska Johanna. 
När vi kom dit så smög vi fram, tyvärr så hade Johanna gått in i köket och sett oss, men hon hade ju ingen aning om att vi skulle komma så självklart blev hon chockad.

Vi plingade på och sjöng Ja Må Hon Leva :D

Det var jätte trevligt och roligt.

Tyvärr så hade jag ätit tårta hos Moa innan vi skulle dit så jag blev jätte dålig.
Kunde inte äta den goda maten eller efterrätten.
Vart jätte illamående, satte mig ute på deras trapp och drack vatten, beredd på att spy.

Dom satt och åt maten, vi fick pizza i olika varianter, t.ex: haullomi på en, köttfärs på en, qournfärs på en m.m.
Luktade jätte gott!

När Carina skulle skjutsa in Matilda (Johannas lillasyster) till stan så erbjöd hon sig att gå in på apoteket och köpa tabletter till mig. Såna som mormor och susanne äter innan dom ska äta något med mjölk, grädde m.m.
Jag tog en sån och mådde lite bättre.

Nu måste jag komma ihåg att jag troligen är lactosintolerant och har tabletterna så jag inte vräker i mig :P

Pusspuss, nu ska jag kolla på tv.
Idag blir det en lugn dag.

May, Janne, Fanny och vänner ska till sthlm och kolla på fotboll, Hammarby.
Jag och filip blir hemma med bamse och katterna, vi ska kanske äta någon mys middag :)

I morgon ska jag prata med Mattias om svenskan m.m.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ahlin

Synd att du mådde dålig för det där lätt jättegott.

2009-09-13 @ 13:03:33
Postat av: Mamma Ann

Du får komma ihåg att försöka hålla dig i från alltvad laktos heter...



Puss/mamma

2009-09-13 @ 17:57:38
Postat av: Carran

Men gud hon hade väl inte sett oss? Det var grymt kul och hon blev nog riktigt överrskad:D synd att du blev så dålig bara. Men KUl hade vi allt och ett riktigt snack blev det där till slut ;P hihi! Alltid lika roligt och ni är bara för underbara!

Pusss<3

2009-09-14 @ 18:45:14
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej =) Det blev en underbar kväll, tack snälla ni, det betyder mycket! Synd att du blev dålig! Men jag hade inte sett er, jag var i badrummet :P =)Tack igen!!! =D Kram

2009-09-18 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0