-

Hej :)

Igår så klippte jag mig och färgade slingor.
Vart jätte fint, tack Sofie :D
Fint, blont kort hår, verkligen en frisyr!
Har bara fått posetiva kommentarer.

På kvällen igår så åkte jag, mamma och filip en sväng till Thun´s efter maten.
Filip hittade en snygg tjocktröja och jag fick ett par nya lila foppatofflor då mina förra gått sönder.
Jag köpte mig en vit tröja, med trekvartsärmar och puffar på axlarna, jätte söt. Funkar som vanlig tröja eller till leggings.

Idag, Lördag så klev vi upp tidigt.
Vi ställde klockan för att kunna hinna med lite saker innan vi skulle åka mot Österbybruk.
Filip skulle hjälpa anton med att hämta ved och jag fråga katarina om jag fick göra henne och alvar sällskap.

Anton och filip fixade med veden i ungefär 3 timmar och jag var med katarina och alvar.
Tog hand om alvar så katarina fick pyssla lite med sånt som hon ville göra i hemmet.
Alvar trivdes, fick testa att ge honom ersättning och det slukade han i sig.
Han bajsade också igenom sin blöja och byxorna så både jag och katarina skrattade.
  Nya kläder och nybajsad unge :)

Just nu så sitter jag i arbetsrummet och skriver.
Ska kolla facebook och försöka fatta mig på hur det fungerar :P

Nyligen så var jag och filip iväg för att handla till ikväll.
Efter jag är klar med blogginlägg och facebook så ska jag iväg på min vardagliga timmes promenad.
Skönt!

Bye, puss <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Duktig du som promenerar....



puss/mamma

2010-04-11 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0