,

Hej :)

Har verkligen inte haft tid att skriva.
Nu sitter jag vid datan, men bara för att skriva ihop ett "sketet" arbete.
ARL - Arbetsmiljö & Säkerhet, Usch!

Började skolan igen igår.
Var roligt att träffa alla.
Alla börjar inse att det inte är långt kvar nu.

På Söndag så åker kineserna hem igen.
Vill inte tänka på det,
Kommer verkligen att saknar Ting-ting och Jack.

På Lördag ska vi tjuvstarta valborg.
Ska ha brasa, grilla korv och bara umgås :)

Nu ska jag kolla facebook och sen plugga ,

Bye <3

Tankar till petra med nyopererad fot, älskar dig <3

Ringde farfar igår då han fyllde år.
Han vart verkligen JÄTTE GLAD :D
Det var roligt att jag kunde pigga upp lite.


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Jag tror ting-ting och jack kommer tillbaka...skulle vara kul.:-)

I annat fall får ni se till hälsa på i Kina.



Puss//mamma

2010-04-24 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0