fanny och lina - dag

Hej :D

Idag så åkte jag och fanny in till stan efter frukosten.
Vi skulle till Ikea och köpa sånt som behövdes.

- Duschdraperi, vart ett prickigt
- Lampa till datarummet där Janne gjort i ordning, bytt skrivbord m.m.
- Soppkorg till filips rum
- Present till Ellen som fyller 19 år idag

Vart någon timme på Ikea :)
Sen gick vi till skopunkten och stadium.
Köpte ett par nya svarta tygskor till våren/sommaren.
Dom har hållt och inte svikit mig något :)

Just nu så sitter jag i det nymöblerade datarummet.
Janne försöker sätta upp lampan.
May läser någon tidning i köket och fanny rastar bamse.

Filip är och jobbar. Han slutar just nu, kl 15.00.
Han skulle få jobba på torsdag också :D
Det är så bra att han fått in en fot och får jobba mycket.
  Jag har precis fixat i ordning mitt Cv och mamma godkände det.
Ska gå iväg med mitt Cv till några ställen och sen skicka till några.

Ikväll, kl 18.00 blir det "kalas" hos familjen Svensson.
Jag, filip, may och janne ska dit, fanny ska träna fotboll.

Jag ska kanske ut på min långpromenad strax eller så blir det ikväll efter kalaset.
Har inte bestämt mig ännu.

Vägde mig i fredags, nu ska jag väga mig kanske en gång i månaden, eller varannan vecka.
Får se om promenaderna hjälper något.
Ska köra lite på Cross trainern också, och sen när jag gått i några dagar så kanske jag orkar att börja små jogga också :D
Ska leta upp en bra backe att gå upp och ner för, tänkte kanske små jogga uppför och gå nerför.
  I morgon blir det simning!
Jag, mormor, petra och moa ska simma.
Jag ska kanske sola också, men tror jag prioriterar att simma i en hel timme först.
Kanske går och solar här ute i österby istället.

På lördag kommer kineserna, hoppas vi.
Man vet inte riktigt säkert förns dom kliver av flygplanet i sverige.

Nu ska jag fixa, bye :)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0