God morgon :D

Hej :)
God morgon,

Jag har hunnit med massor.
Vaknade för ungefär en timme sen.
Har planerat och pratat en massa i telefonen.

När jag vaknade så hade någon ring och lämnat ett meddelande.
Det var Julia ifrån UNT.
Hon ville göra en intervju med mig och sen skicka iväg sin fotograf för att fota oss alla.
Roligt, självklart så tackar man JA!
  Hon ska ringa igen i morgon.

Sen pratade jag med Moa precis efter, pratade om intervjun och kineserna m.m. :)
Efter det så ringde jag Sofie för att boka en klipptid och tid för slingor.
Redan i morgon klockan 13.00, jippie :D
Ska bli skönt, mitt hår är SÅ slitet, usch.

När jag är klar med mitt inlägg så ska jag hjälpa petra.
Hon ska välja kläder för dagens träff.
Hon ska bowla med en kille.
Spännande.

Sen ska jag ta det lugnt, koka lite ägg och göra mig någon äggmacka.
Mums!

Bye, puss :)
Skriver senare,


Kommentarer
Postat av: fanny

sv:

Du är fin Lina !! <3

2010-04-09 @ 11:04:58
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0