praktiken över ,

Hej :D

Nu är praktiken slut.
Äntligen lov. Två hela veckor!

Var tråkigt att säga hej då till ett sånt UNDERBART gäng,
Fick presentkort på 300 kronor och en korg med goda ostar, kex och chips :)
Snällt!

Dagen var bra.
Massor att göra, fram och tillbaka.
Kunder överallt och miljoner frågor.
Det var roligt, lite små stress men blev mest peppad.

I morgon blir det sov morgon.
Sen ska jag förbi jobbet igen för att lämna lite kläder och hälsa på min handledare Annica som varit utomlands.
Sen blir det färd ut till Österby.
Ska beställa tårtor som ska med till Forslund på lördag då vi firar Ove och Henry.
Ska försöka bestämma vad för tårtor jag vill ha :), svårt!

Ikväll ska vi grilla, henry och wille börjar förbereda grillen nu.
Mamma kollar på tv, petra sitter och skriver som en dåre på msn och filip sover.

Dörrklockan ringer då och då.
Påskkärringar som kommer :)
Dom är så SÖTA!
  Det är mitt jobb att ta påskkärringarna när dom ringer på dörren.
Drygt men kul att se så fina påskkärringar.
Wille kikar fram ibland då när han vågar.

Nu ska jag kolla på tv,
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååh va gott & grilla! Efter en super solig påsk helg snöar det här igen -.-!

2010-04-05 @ 11:22:34
URL: http://pelleplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0