Sista april ,

Hej hej :)

Tidig uppstigning, svårt att sova längre.
Filip och jag gick upp 8 :)

May och Janne jobbar, massor på bageriet idag eftersom i morgon är det stängt.
Fanny kollar på tv, filip spelar tv - spel och petra sover :)

Idag innan våra vänner kommer så ska vi små pyssla lite.

Min lista:
- Dammsuga nere
- Bädda alla sängar som vännerna ska ha
- Handla mera dricka och snacks
- Handla allt till frukost i morgon
- Fixa en ny STOR brasa
- Jag ska till Katarina och ta hand om Alvar medans hon fixar min klänning :D

Och lite mera, som jag inte kommer på just nu :P

Kommer att bli skojj ikväll.
Vännerna som dyker upp är: Moa, Johan, Pontus och Johanna
Petra är redan här och sen är det vänner omkring här i österby som kommer.
SKOJJ!

Vill säga GRATTIS Til Johanna som klarade sitt körkort i Onsdags.
Så skönt gumman, du är så duktig!
STOR BamseKram till dig <3

Nu ska jag äta frukost, sen kanske väcka petra någon gång efter 9.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0