Vuxenpoäng, javisst

Hej :D

Jag har inte skrivit på väldigt länge. Inte velat och inte haft lust.
Jag har jobbat, sovit och tagit det lugnt. Umgåtts med folk och familjen när jag är ledig.

Eldfesten har varit, kräftskiva, jag har fyllt 20 m.m.

Jag har en vecka kvar på jobbet. Skönt!
Sommaren har bara rusat iväg.

På måndag börjar Fanny gymnasiet och på fredag börjar petra sista året på JB.
Herregud, dom har vuxit och blivit större flickorna :D
Dom är underbara,

Jag och mina vänner återvänder inte till ekeby. Vilket är skönt.
Synd bara att gänget inte kommer att vara samlat varje dag.
Men vi som vill och kan håller ihop :)

Jag, moa och filip ska starta företaget, filip jobbar på Andersson & Tillman vilket är dunderbra.
Får vi bara en fast inkomst varje månad så kan vi börja leta efter ett hem att starta ett "eget" liv i.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag har funderat på att ta bort bloggen, eller börja om helt på nytt med en helt annan blogg.
Jag och filip tänkte kanske starta en fotoblogg nu när vi har en as bra kamera och fotar mycket.
  Vackra bilder kommer att tas i Grekland.
Jag längtar tills vi kan få åka.
Kommer att bli underbart.

Dom som känner mig förstår när jag säger att jag börjar bli stressad.
Vi ska växla pengar, höra med anette och kurt om vad vi ska ha med oss och en massa mer.

Andra gången jag flyger och första gången både jag och filip är utomlands själva, och första egna semestern tillsammans. Herregud, känner mig vuxen, förlovad och en "man" att åka på semester med utan mamma <3

Nu ska jag kolla tv, puss <3


Kommentarer
Postat av: Johan

Stoora Lina asnice! Ha så trevligt

2010-08-14 @ 17:20:09
URL: http://laxn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0