Äntligen helg ,

HEJ :D

Har inte orkat att skriva alls i veckan.

Just nu, i detta nuet så sitter jag i Gunsta, fötterna på bordet och skriver detta blogginlägg.
Filip och jag kollar på Barnkanalen, Fåret Shaun.
Så jävla bra, hela familjen Edin Nyrén älskar det!!
 
Idag var det sista dagen på Goda Mackan.
Synd. Haft det riktigt bra där.
Var tråkigt att lämna dom.
Men vi ses igen, det lovade dom mer eller mindre.

Igår gjorde jag i ordning lite saker som jag samlade ihop i selofan.
Jag gav det till Pia - chefen.
Hon vart jätte glad, gav mig två kramar :D

Idag fick jag göra en smörgåstårta som jag skulle få ta med hem.
Vart en räk-tårta.
Jätte fin.
Det blir mamma och henrys middag.
Kommer bli massor kvar, en 10 bitstårta var det.
Dom kanske åker till mormor och arne på lördag med resten, och fikar där :)

Nu ska jag strax logga in på Uf´s hemsida.
Ska lägga en önsking om vilken monter och sånt vi vill ha.
Hoppas vi får det som vi vill ha.

Jag och filip har målat hela hyllan vit (grundfärg) nu, tog två dagar.
Nästa vecka blir det att köpa in svart färg och måla klart den.
Kommer att bli jätte fint.

Idag/ikväll blir det kinamat och bio.
Jag och filip ska äntligen gå iväg på bio och bara mysa.
Inte ofta vi hittar på något.
Vi ska kolla på Farsan och äta på Dragon Palace.
Kinabuffé blir det :D
GOTT!

Nu ska jag logga in på Uf.

Just ja, jag köpte lite lösgodis.
På helgen får jag äta godis.
Inte varit så jättesugen faktiskt.
Har klarat mig hela förra veckan och nu i veckan, vardagar alltså.
  Nästa vecka blir det nytt ställe och flera träningstillfällen.
Skönt!

Bye , puss <3
Nu ska jag fixa, :D
I morgonåker vi till Österbybruk, efter vi sovit ut, LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0