.

Kanske tar lov nästa vecka.
Kroppen behöver det.
Och jag.

Mamma kom med idén idag.
Lät bra.

Missar en vecka då i slutet.
Men filip och jag kan göra något då ändå.
Tror han förstår.
Han har trots allt sett hur jag mått dom 3 senaste dagarna.

Haft kontakt med Daniel idag.
Han är uppe i Upplands Väsby.
Lämnade bilarna och banan för helgen.
Han och hans far har köpt en tävlingsbil.

Henry har blivit "gammel - morbror"
En liten Julia föddes.

Varit hor Anton/Katarina och kissat Pepps - hunden.
Ska nog åka dit en sväng i morgon med bebisdressen och min studentklänning.
Katarina fixar allt, hon är så händig :)

Nu ska jag stänga ner.
Lägga mig ner.

Bye.
Puss<3


Kommentarer
Postat av: fanny

hjärta

2010-02-20 @ 22:00:13
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/
Postat av: Mamma Ann

Tror du gör rätt i att ta lite lov...det har varit så mycket med praktik...projekt och allt....

Puss//mamma

2010-02-22 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0