första veckodagen

Hej hej :D

Måndag idag.
Dagen har gått ganska så fort på jobbet ändå.
Veckan kommer nog att gå fort eftersom på onsdag är vi lediga.
Det blir mässutbildning med projektet på fyrishov då :D

Efter jobbet så parkerade jag bilen vid Saluhallen och hälsade på Johanna.
Hon såg så proffsig ut när hon hjälpte sina kunder :D
Var roligt att ses lite, prata och få nya krafter för veckan.
  Efter jag varit hos Johanna ett tag och hon slutat så gick vi ner på stan.
Jag skulle simma så vi skildes åt vid Centralbadet :D
Var skönt att simma.
Vart bara 50 minuter men kände att det tog.
Vart iaf trött och "flåsig".
  På onsdag blir det simma igen med mormor.
I morgon bitti ska jag väga mig så jag vet vad jag utgår ifrån.

Från det ena till det andra - Jag har varit urusel på att läsa :/
I natt så drömmde jag om boken.
Måste fortsätta läsa, är så spännande men orkar inte läsa på kvällarna.

Nu ska jag ta det lugnt.
Senare blir det lite vindruvor :)
Gott.

Bye , puss <3

Sista veckan på Goda Mackan nu, både bra och dåligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0