Helgen över ,

Hej hej :)

Nu är helgen snart över.
Usch och fy fan.

Idag så har jag, mamma och filip shoppat tillsammans :D
Mamma hittade en fin blus, sjal och stövlar till Wille.
Filip köpte jätte snygga jeans, kalsonger i olika fina färger och bra hudkräm till våra händer.
Jag köpte ett linne och skor som jag kanske ska ha på studenten :D

Nu ska vi nog fika lite.
Violglass.

I morgon ska vi till praktikplatserna igen.
Jag ska prata med Patrick min handledare och diskutera tider.
Jag ska önska att jag kan få jobba 6.00 - 15.00 för då har jag och filip samma tider.
Tror det skulle vara bättre istället för 7.00 - 16.00.
Tiden efter lunchen går så långsam fram till 16.00 så man typ DÖR!

Nästa helg blir det bakning och helgen därpå.
Om vi hinner baka en massa nu i helgen så kanske det inte blir så mycket nästa helg.
  I veckan ska vi köpa svart färg och börja måla hyllan igen.
Nu går vi trots allt in i Mars.

Mars:
- UF-Mässa den 27
- Anton och Katarinas bebis förväntas komma ut :)

- Jag får min beställning ifrån Panduro och kan börja med min fin fiina kort! YES! :)

Nu ska jag fixa fika.
Resten av dagen blir lugn.
Jag måste nog försöka somna tidigt för att orka upp i morgon.
Har inte kunnat sova ordentligt på två nätter.
I natt så var det nära att jag gick över och la mig själv i lillasysters säng som är ledig då hon är borta.

Nu ska jag gå,
Bye, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0