Ny vecka, nytt ställe

Hejhej :)

Har inte hunnit och inte orkat skriva blogg.
Men nu ska jag skriva och berätta lite :)

Som sagt så började jag på ett nytt ställe.
Igår så började jag på Coop i Boländerna.
  Jag jobbar med ett gäng vid Delikatess avdelningen.
Hittills har jag jobbat med Annica, Fredrik, Roland, Kjell, Stefan.
Alla är roliga och speciella.
Idag vart det bara jag och killarna.
Det gick bra.
Försökte hålla deras tempo och lära mig så mycket som möjligt.
Fick väldigt mycket beröm idag.
Gjorde fint i hyllorna och jobbade snabbt :D

Idag vart det strömavbrott på Coop.
Jag var just på i kylen mellan alla fulla pallar.
Kom INTE ut, fick som sagt panik.
Fredrik kom med ficklampa för att hjälpa mig ut.
  Jag fick gå ner till Mejerikylen och hjälpa kunderna där.
I Mejerikylen blir det bäcksvart när det blir strömavbrott.
Jag fick ta kund efter kund med sina vagnar och min lilla ficklampa.
Hjälpte dom att hitta det dom behövde.
Det var as roligt med kallt!

I morgon blir det taco´s mys och efterrätt.
Vi familjen ska fira filip lite.
Ska bli mysigt och gott med taco´s.
  På Torsdag när filip fyller år så ska vi till österby.
Då blir det "kalas" med dom närmaste.

Igår fick vi störmavbrott här hemma.
Det blinkade till en massa gånger.
Strömmen kom tillbaka och försvann, och så vidare.
Vi tände en massaljus och petra, mamma, wille hade charader för oss andra.
Mamma skulle spela Curling med det vart en "hulken som runkar", haha!
Mys och mycket skratt.

Nu ska jag börja skriva på tävlingarna och sen blir det mat :)

Bye ,puss <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

De var det värsta....mina charader som var så fina....:-)



Puss//mamma

2010-02-16 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0