onsdag morgon ,

God morgon ,

Nyvaken, typ.
Sitter här nere i källaren.
Fanny pysslar på övervåningen.
Idag ska Fanny och Annicas familj åka till sthlm.
Dom ska shoppa och gå på bio :)

Jag ska strax ta en promenad till Bageriet.
Tar med min bok också.
Tänkte sitta där, äta frukost och läsa.
Dricka lite kaffe och så.
Så spännande i boken!!

Får se hur kallt det är ute idag ,

Jag har aif bestämt vad vi ska äta idag.
Ska nog skriva en lista på en gång och ta med.
Så kanske jag kan handla och ställa varorna i bageribussen.
- Tummen upp för mig!!

Nu ska jag gå upp och kolla termometern ute.
Blir kanske täckbrallor på.
  Det tråkiga är att man inte kan ta Bamse på en lång promenix, är för kallt för honom.
Han börjar halta då och gör inte sina behov.

Nu ska jag kila,
Bye :)
puss ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0