tisdag ,

Hej :)

Idag är det Tisdag.
Igår så vart jag och filip hemma.
Vi tog det lugnt, kollade på tv och bara vilade.

I morse vart det uppgång kl 4.15 för att åka mot staden.
Filip skjutsade mig till jobbet så tog han bilen.
  Allt gick bra på jobbet idag.
Fanns inte mycket att göra.
Inte så många beställningar.
  Efter jobbet så tog jag bussen ner på stan, fortsatte med stadsbuss till Boländerna.
Klockan var så lite så jag hade ingen lust att kliva av vid filips jobb och vänta där.
Jag åkte till Ikea/Coop och gick runt.
Kollade lite på Ikea så länge.

Filip slutade lite tidigt.
Skönt.
Vi åkte till Johanna för att lämna alla backar som fyllde våran bil :P
Hennes mamma och syster var hemma.
Så trevliga så :)
Frågade hur vi hade det på jobbena och så.
Gullig familj.
Nu kan Johanna packa massor av knäckebröd och sälja som fasen :D

Dom på jobbet vart riktigt lyckliga idag när jag kom med knäckebrödet.
Kul, dom är så fascinerade över vårat projekt.

Filip sitter breve i soffan.
Tror eller ej men han kollar på kanal 2, något drygt program.
Haha, men han är smart.
Han kan alla svaren.
- ( Tönt).

Nu kom mamma hem :D
Ska gå och prata med henne :)
Puss, <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Filip är ingen tönt...



Puss/mamma

2010-02-02 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0